Wiemy, że dużo łatwiej poruszać się po świecie ubezpieczeń, rozmawiając zawsze z tą samą osobą, która zna i kontroluje Twoje sprawy. Dlatego w Proama dedykujemy Ci Osobistego Doradcę, który podpowie jak z naszych produktów stworzyć pakiet w dobrej cenie, który najlepiej będzie odpowiadał Twoim potrzebom.

Inne zadania Osobistego Doradcy:

  • przypomnienie o zbliżającej się dacie upływu ważności umowy ubezpieczenia,
  • informacja o najnowszych usługach i produktach Proama,
  • porada dotycząca procesu sprzedaży samochodu,
  • dokonywanie ewentualnych zmian w umowie ubezpieczenia,
  • wysyłka dokumentów,
  • porada i pomoc w procesie likwidacji szkody,
  • pomoc we wszystkich innych sytuacjach związanych z Twoim ubezpieczeniem.

Pragniemy, aby Osobiści Doradcy byli najwyższej klasy ekspertami od ubezpieczeń, dlatego aby zostać Osobistym Doradcą pracownicy Proama muszą przejść 4-stopniowy proces rekrutacji oraz odbyć minimum 200 godzin szkoleń.

Osobisty Doradca pozostaje do Twojej dyspozycji pod bezpośrednim adresem e-mail, który otrzymasz w wiadomości e-mail i dokumentach polisowych lub pod numerem 815 815 815, po wybraniu na klawiaturze telefonu numeru 3, a następnie 0.

Ogólnopolski Oddział Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00.

Zamknij

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.