W Proama obsługa Klienta jest nierozerwalną częścią produktu, dlatego nasz Zespół zrobi wszystko, abyś otrzymał szybką i profesjonalną pomoc na każdym etapie procesu likwidacji szkody.
Wystąpiło zdarzenie losowe? Masz ubezpieczenie w Proama?
Proces likwidacji szkody w Proama składa się z 3 etapów:
Etap 1 - Telefoniczne zgłoszenie szkody do Proama
Skontaktuj się z Działem Likwidacji Szkód Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta pod numerem: 815 815 815* i wybierz na klawiaturze Twojego telefonu numer 1.
(* opłata wg taryf operatorów za połączenia na numer stacjonarny)
Podczas zgłaszania szkody konsultant poprosi o poniższe informacje:
- numer polisy z jakiej szkoda ma być likwidowana,
-
dane osoby zgłaszającej szkodę:
- imię i nazwisko,
- PESEL,
- adres zamieszkania,
- dane kontaktowe (telefon, e-mail),
-
dane osoby ubezpieczonej/poszkodowanej:
- imię i nazwisko,
- PESEL,
- adres zamieszkania,
- dane kontaktowe (telefon, e-mail),
- miejsce oraz data powstania szkody,
- przyczyna i zakres szkody,
- okoliczności zdarzenia.
Etap 2 - Ocena wysokości trwałego uszczerbku na zdrowiu
Po zarejestrowaniu szkody, Twojemu zgłoszeniu zostanie nadany indywidualny numer, którym należy się posługiwać podczas kolejnego kontaktu z Proama.
Przy likwidacji szkody konieczne będzie przedłożenie następujących dokumentów:
- dokumentacja medyczna potwierdzająca zgłaszane obrażenia,
- dokumentacja potwierdzająca okoliczności zdarzenia,
- wypełniony druk zgłoszenia szkody,
- dyspozycja wypłaty – numer konta bankowego.
Dokumenty te należy przesłać do Proama drogą elektroniczną na adres szkody@proama.pl lub pocztową (sprawdź: dane adresowe Proama).
Na ich podstawie lekarz orzecznik określi wysokość doznanego uszczerbku na zdrowiu. Niekiedy w celu ostatecznego ustalenia uszczerbku na zdrowiu konieczne może być badanie komisyjne, o którego dacie i miejscu Poszkodowany zostanie poinformowany przez konsultanta medycznego.
Etap 3 - Decyzja o wypłacie odszkodowania
Na podstawie orzeczenia wydanego przez lekarza, Proama podejmie decyzję o wysokości przyznanego odszkodowania i powiadomi pisemnie Poszkodowanego o przyznanym odszkodowaniu.
Podany powyżej adres e-mail służy wyłącznie do postępowania dotyczącego Twojej szkody. Opis procedury reklamacyjnej znajduje się w zakładce "Reklamacje".