W Proama obsługa Klienta jest nierozerwalną częścią produktu, dlatego nasz Zespół zrobi wszystko, abyś otrzymał szybką i profesjonalną pomoc na każdym etapie procesu likwidacji szkody.

Wystąpiło zdarzenie losowe? Masz ubezpieczenie w Proama?
Proces likwidacji szkody w Proama składa się z 3 etapów:

Etap 1 - Telefoniczne zgłoszenie szkody do Proama

Skontaktuj się z Działem Likwidacji Szkód Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta pod numerem: 815 815 815* i wybierz na klawiaturze Twojego telefonu numer 1.
(* opłata wg taryf operatorów za połączenia na numer stacjonarny)

Podczas zgłaszania szkody konsultant poprosi o poniższe informacje:

  • numer polisy z jakiej szkoda ma być likwidowana,
  • dane osoby zgłaszającej szkodę:
    • imię i nazwisko,
    • PESEL,
    • adres zamieszkania,
    • dane kontaktowe (telefon, e-mail),
  • dane osoby ubezpieczonej/poszkodowanej:
    • imię i nazwisko,
    • PESEL,
    • adres zamieszkania,
    • dane kontaktowe (telefon, e-mail),
  • miejsce oraz data powstania szkody,
  • przyczyna i zakres szkody,
  • okoliczności zdarzenia.

Etap 2 - Ocena wysokości trwałego uszczerbku na zdrowiu

Po zarejestrowaniu szkody, Twojemu zgłoszeniu zostanie nadany indywidualny numer, którym należy się posługiwać podczas kolejnego kontaktu z Proama.

Przy likwidacji szkody konieczne będzie przedłożenie następujących dokumentów:

  • dokumentacja medyczna potwierdzająca zgłaszane obrażenia,
  • dokumentacja potwierdzająca okoliczności zdarzenia,
  • wypełniony druk zgłoszenia szkody,
  • dyspozycja wypłaty – numer konta bankowego.

Dokumenty te należy przesłać do Proama drogą elektroniczną na adres szkody@proama.pl lub pocztową (sprawdź: dane adresowe Proama).

Na ich podstawie lekarz orzecznik określi wysokość doznanego uszczerbku na zdrowiu. Niekiedy w celu ostatecznego ustalenia uszczerbku na zdrowiu konieczne może być badanie komisyjne, o którego dacie i miejscu Poszkodowany zostanie poinformowany przez konsultanta medycznego.

Etap 3 - Decyzja o wypłacie odszkodowania

Na podstawie orzeczenia wydanego przez lekarza, Proama podejmie decyzję o wysokości przyznanego odszkodowania i powiadomi pisemnie Poszkodowanego o przyznanym odszkodowaniu.

Podany powyżej adres e-mail służy wyłącznie do postępowania dotyczącego Twojej szkody. Opis procedury reklamacyjnej znajduje się w zakładce "Reklamacje".

Pakiety Ubezpieczeń osobowych kupisz przez Internet lub dzwoniąc pod numer  815 815 815 Oblicz składkę ON-LINE
(opłata wg taryf operatorów za połączenia na numer stacjonarny)

Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies (ciasteczka) w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".