Informacje dla Klientów w związku z koronawirusem

Zdalne kanały komunikacji

Drogi Kliencie!

W związku ze stałą znaczącą liczbą przypadków zachorowań na koronawirusa w Polsce, dbając o Państwa bezpieczeństwo i naszych Pracowników, czasowo zawiesiliśmy bezpośrednią obsługę w naszych oddziałach.

Jednocześnie przypominamy, że jesteśmy do Państwa dyspozycji poprzez zdalne kanały komunikacji.

Jeśli chcesz kupić polisę:

  1. skonsultuj się ze swoim agentem. Możesz do niego zadzwonić lub napisać. Agent również może wysłać na Twój adres email link do zdalnego zawarcia polisy.
  2. wolisz samodzielnie kupić polisę przez stronę - możesz to zrobić tutaj,
  3. masz dodatkowe pytania - skontaktuj się poprzez czat.
  4. możesz też kupić ubezpieczenie dzwoniąc bezpośrednio do Proama - numer: 815 815 815.

Jeśli chcesz zgłosić szkodę lub roszczenie,

możesz zrobić to:

  1. na stronie po kliknięciu tutaj
  2. poprzez czat
  3. e-mailowo:
  4. przez telefon: 815 815 815

Jeśli chcesz skontaktować się w sprawie posiadanej u nas polisy,

do Twojej dyspozycji są konsultanci dostępni przez:

  1. e-mail: ;
  2. czat, w dni robocze w godzinach 08:00 – 18:00;
  3. telefon: 815 815 815 w dni robocze, w godzinach 08:00 – 17:00.
Ubezpieczenie podróży Proama a koronawirus

Od 3 kwietnia 2020 r. Ubezpieczonym, którzy mają ubezpieczenie podróży Proama i zarażą się koronawirusem, Generali pokryje koszty leczenia i usług assistance w ramach wykupionej polisy.

Jak likwidujemy szkody?

Dbamy o Twoje bezpieczeństwo, dlatego udostępniamy dla Ciebie narzędzia, dzięki którym wszystko wykonasz zdalnie, bez wychodzenia z domu.

W przypadku szkód komunikacyjnych i majątkowych:

  1. Możesz skorzystać z oględzin on-line - mamy przygotowaną do tego specjalną aplikację.
  2. W przypadku niewielkich uszkodzeń wystarczy, że podczas zgłoszenia sprawy za pośrednictwem naszej strony internetowej dołączysz zdjęcia.
  3. W wielu sprawach wypłacamy odszkodowanie na podstawie Twojego oświadczenia. Nie wymagamy dokumentów, jeśli nie są konieczne.

Jeśli Twoje zgłoszenie dotyczy odniesionych obrażeń lub choroby zamiast osobistego badania lekarskiego, możemy wydać orzeczenie zaoczne na podstawie dokumentacji medycznej.

Wszystkie dokumenty możesz do nas przesłać jako zdjęcia zrobione telefonem.

Jak realizujemy usługi assistance?

Istotą usług assistance jest niesienie pomocy. Zdajemy sobie sprawę jak ważna jest szybka pomoc, szczególnie w okolicznościach nieoczekiwanych i trudnych. Sytuacje takie jak awaria samochodu w trasie, cieknąca pralka czy nagła choroba, wymagająca interwencji lekarza mogą zdarzyć się niezależnie od trwającej obecnie izolacji wywołanej pandemią koronawirusa. W Proama, niezależnie od okoliczności, chcemy taką pomoc dostarczać tak szybko, jak Państwo tego potrzebują.

Z myślą o bezpieczeństwie i w trosce o zdrowie Państwa i naszych partnerów staramy się zapewnić maksymalny poziom komfortu, pomocy i ochrony. Jednocześnie dbamy o to, aby zapewnić Państwu niezakłócony i bezpieczny dostęp do świadczonych przez nas usług. Zależy nam, aby w bezpośrednim kontakcie między klientem a osobą wykonującą usługę zachować należyte środki ostrożności, szczególnie gdy nie jest możliwa usługa online.

Nasi partnerzy do minimum ograniczają sytuacje, w których musi nastąpić bezpośredni kontakt z klientem. Jeśli jednak jest on niezbędny przypominamy o obowiązku noszenia masek i zalecamy używanie rękawiczek.

Środki ostrożności podczas realizowania pomocy assistance:

Usługi Pomocy Drogowej

  • Osoby wykonujące usługę zachowują minimum 2-metrowy odstęp od klienta.
  • Kierowcy pomocy drogowych, w sposób bezdotykowy, przejmują od klienta kluczyki od pojazdu, zachowując odpowiedni odstęp.
  • W miejscu realizacji usługi powinny znajdować się maksymalnie 2 osoby (1 wykonująca usługę i 1 klient). W sytuacjach wyjątkowych jest możliwość wykonywania usługi z udziałem większej liczby osób, w takim przypadku usługa realizowana jest bez udziału klienta.
  • Transport klienta (1 osoba) w kabinie pomocy drogowej możliwy jest wyłącznie jeżeli pojazd wyposażony jest w dodatkową, oddzielną kabinę.
  • Podczas podpisywania protokołu przekazania pojazdu, zarówno osoba wykonująca usługę, jak i klient powinni używać własnego długopisu.

Wynajem pojazdu zastępczego

  • Osoby wykonujące usługę zachowują minimum 2-metrowy odstęp od klienta.
  • Przygotowanie wszelkich dokumentów odbywa się bez obecności klienta.
  • Przed przekazaniem pojazdu zastępczego klientowi, auto powinno być przewietrzone i odkażone odpowiednimi środkami dezynfekującymi.
  • Podczas podpisywania protokołu przekazania pojazdu, zarówno osoba wykonująca usługę, jak i klient powinni używać własnego długopisu.

Usługi Home Assistance

  • Przed realizacją pomocy assistance, osoba wykonująca usługę prosi o udostępnienie miejsca awarii w taki sposób, aby jak najbardziej ograniczyć bezpośredni kontakt z klientem.
  • Przed każdą interwencją zalecamy, żeby:
    • przed przyjęciem osoby wykonującej usługę lokal został przewietrzony,
    • miejsca awarii było udostępnione w taki sposób, aby jak najbardziej ograniczyć bezpośredni kontakt z osobą wykonującą usługę,
    • klient nadzorujący pracę osoby wykonującej usługę powinien zachować bezpieczną odległość min. 2 metrów,
    • pozostali domownicy powinni znajdować się w osobnym pomieszczeniu.
  • Podczas podpisywania protokołu zakończenia usługi, zarówno osoba, która ją wykonuje, jak i klient powinni używać własnego długopisu.

Usługi Travel i Medical Assistance

  • Dbając o bezpieczeństwo lekarzy, oraz pacjentów i stosując się do zaleceń Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego, staramy się w pierwszej kolejności organizować Teleporady/Wideoporady. Podczas tej formy kontaktu lekarz może postawić diagnozę, a w razie konieczności wystawić e-receptę lub e-zwolnienie.
  • Każda organizacja wizyty domowej odbywa się po wcześniejszym zebraniu wywiadu epidemiologicznego przez konsultantów.
  • Lekarze podczas wizyt domowych, wyposażeni są w maski i rękawice ochronne.
Zamknij

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.