Drogi Kliencie!
W związku ze stałą znaczącą liczbą przypadków zachorowań na koronawirusa w Polsce, dbając o Państwa bezpieczeństwo i naszych Pracowników, czasowo zawiesiliśmy bezpośrednią obsługę w naszych oddziałach.
Jednocześnie przypominamy, że jesteśmy do Państwa dyspozycji poprzez zdalne kanały komunikacji.
Jeśli chcesz kupić polisę:
Jeśli chcesz zgłosić szkodę lub roszczenie,
możesz zrobić to:
Jeśli chcesz skontaktować się w sprawie posiadanej u nas polisy,
do Twojej dyspozycji są konsultanci dostępni przez:
Od 3 kwietnia 2020 r. Ubezpieczonym, którzy mają ubezpieczenie podróży Proama i zarażą się koronawirusem, Generali pokryje koszty leczenia i usług assistance w ramach wykupionej polisy.
Dbamy o Twoje bezpieczeństwo, dlatego udostępniamy dla Ciebie narzędzia, dzięki którym wszystko wykonasz zdalnie, bez wychodzenia z domu.
W przypadku szkód komunikacyjnych i majątkowych:
Jeśli Twoje zgłoszenie dotyczy odniesionych obrażeń lub choroby zamiast osobistego badania lekarskiego, możemy wydać orzeczenie zaoczne na podstawie dokumentacji medycznej.
Wszystkie dokumenty możesz do nas przesłać jako zdjęcia zrobione telefonem.
Istotą usług assistance jest niesienie pomocy. Zdajemy sobie sprawę jak ważna jest szybka pomoc, szczególnie w okolicznościach nieoczekiwanych i trudnych. Sytuacje takie jak awaria samochodu w trasie, cieknąca pralka czy nagła choroba, wymagająca interwencji lekarza mogą zdarzyć się niezależnie od trwającej obecnie izolacji wywołanej pandemią koronawirusa. W Proama, niezależnie od okoliczności, chcemy taką pomoc dostarczać tak szybko, jak Państwo tego potrzebują.
Z myślą o bezpieczeństwie i w trosce o zdrowie Państwa i naszych partnerów staramy się zapewnić maksymalny poziom komfortu, pomocy i ochrony. Jednocześnie dbamy o to, aby zapewnić Państwu niezakłócony i bezpieczny dostęp do świadczonych przez nas usług. Zależy nam, aby w bezpośrednim kontakcie między klientem a osobą wykonującą usługę zachować należyte środki ostrożności, szczególnie gdy nie jest możliwa usługa online.
Nasi partnerzy do minimum ograniczają sytuacje, w których musi nastąpić bezpośredni kontakt z klientem. Jeśli jednak jest on niezbędny przypominamy o obowiązku noszenia masek i zalecamy używanie rękawiczek.
Środki ostrożności podczas realizowania pomocy assistance:
Usługi Pomocy Drogowej
Wynajem pojazdu zastępczego
Usługi Home Assistance
Usługi Travel i Medical Assistance
© 2018 Proama. Wszelkie prawa zastrzeżone