Szkody z nawałnic

W ostatnich dniach odnotowujemy zwiększoną liczbę zgłoszeń, związaną z wichurami i burzami, które przeszły nad Polską. Poniżej przekazujemy kilka zasad, które pozwolą szybciej wypłacić należne Państwu odszkodowania.

Co zrobić, aby szybko je otrzymać?

  • Wykonaj zdjęcia jeszcze zanim zaczniesz sprzątać teren i wykonywać naprawy nawet tymczasowe,
  • Zabezpiecz mienie, by uniknąć powiększenia rozmiaru uszkodzeń,
  • Zgłoś szkodę i podaj niezbędne informacje,
  • Poinformujemy Cię, czy wystarczą Twoje zdjęcia, czy konieczny będzie przyjazd rzeczoznawcy,
  • Jeżeli potrzebna jest pilna naprawa, by nie powiększać rozmiaru szkód – poinformuj nas o niej i udokumentuj wszystko zdjęciami,
  • Podczas wizyty rzeczoznawcy przekaż wszystkie niezbędne dokumenty oraz podaj numer konta,
  • Gromadź wszystkie faktury i paragony niezbędne do udokumentowania wysokości szkody.

Zrobimy co w naszej mocy, żeby jak najszybciej zlikwidować Twoją szkodę. Potrzebujemy jednak ścisłej współpracy z Tobą. Od niej zależy jak szybko wypłacimy Twoje odszkodowanie.

Dla osób poszkodowanych w nawałnicach uruchomiliśmy specjalny numer telefonu oraz specjalny adres e-mail.

Jeśli chcesz się z nami skontaktować w sprawie szkody spowodowanej nawałnicą zadzwoń na numer 81 460 7181, czynny 7 dni w tygodniu (w dni powszednie czynny od 08.00 do 18.00, w soboty i niedziele czynny od 08.00 do 16.00), jeśli chcesz przesłać dokumentację, skorzystaj z adresu poczty elektronicznej nawalnica@proama.pl

Pamiętaj, aby zawsze podać numer szkody.

 

Chcesz zgłosić szkodę?

Przygotuj wcześniej dokumenty niezbędne do zgłoszenia szkody:

  • polisa OC/ polisa AC (w przypadku szkody komunikacyjnej),
  • dowód osobisty,
  • prawo jazdy,
  • dowód rejestracyjny lub umowa kupna-sprzedaży pojazdu,
  • dokumentacja medyczna (w przypadku szkody osobowej),
  • dokumenty uzasadniające wystąpienie z roszczeniem, tj.: oświadczenie sprawcy, protokół Policji z miejsca zdarzenia lub zaświadczenie o poinformowaniu Policji o szkodzie,
  • akt własności nieruchomości (w przypadku szkody majątkowej),
  • dokumenty od służb porządkowych (policja, straż pożarna, karetka pogotowia), jeśli były na miejscu zdarzenia.

Wybierz rodzaj ubezpieczenia, aby zapoznać się z procesem likwidacji szkody:

Opinia o procesie likwidacji szkody

Podczas wakacji, w każdą środę, czekamy na Twoją opinię o przebiegu likwidacji szkody.

ZADZWOŃ

22 54 30 777

środa 09:00-15:00

Na Twój telefon czekają:

  • Jakub Jacewicz – Członek Zarządu odpowiedzialny za obszar likwidacji szkód
  • Angelika Wydra – Dyrektor Departamentu Wsparcia Likwidacji Szkód
  • Jacek Kamiński – Dyrektor Centrum Likwidacji Szkód w Lublinie
  • Katarzyna Antonowicz - Kierownik Wydziału Likwidacji Szkód Korporacyjnych
  • Barbara Kwiatkowska – Agaciak – Kierownik Działu Obsługi Świadczeń Życiowych
  • Anna Michałowska – Kierownik Działu Kontroli Jakości Procesów Likwidacji Szkód i Metodologii
  • Joanna Romanowska – Kierownik Działu Obsługi Skarg i Odwołań
  • Andrzej Gmiterek – Kierownik Działu Technicznej Likwidacji Szkód
  • Tomasz Kuropatnicki – Kierownik Działu Merytorycznej Likwidacji Szkód Komunikacyjnych i Majątkowych
  • Piotr Szajdziński – Kierownik Działu Contact Center
  • Przemysław Ulanowski – Kierownik Działu Likwidacji Szkód Osobowych
  • Jarosław Wciórka – Kierownik Działu Obsługi Procesów Sądowych
Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies (ciasteczka) w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".