Jak złożyć reklamację w Proama?
Dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony ze współpracy z nami. Wiemy jednak, że czasami może się zdarzyć, że będziesz chciał złożyć reklamację. Jak to zrobić?
-
Napisz do nas i prześlij pismo na adres:
Proama
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa
z dopiskiem "reklamacja".
-
Zadzwoń do nas pod nr:
815 815 815
powiedz, że chcesz złożyć reklamację ustnie
a zostanie ona zanotowana przez naszego Specjalistę.
-
Możesz też złożyć ją telefonicznie albo ustnie do protokołu w jednostce Proama obsługującej klientów.
Odpowiemy Ci terminie nie dłuższym niż 30 dni:
- w postaci papierowej na wskazany przez Ciebie adres,
- lub na Twój wniosek w formie elektronicznej na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
W sprawach szczególnie skomplikowanych, wymagających dodatkowych wyjaśnień, może się zdarzyć, że będziemy potrzebowali więcej czasu, aby wyjaśnić Twoją sprawę. Wówczas poinformujemy Cię o przyczynach opóźnienia, okolicznościach wymagających dodatkowego ustalenia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi (jednak nie dłuższym niż 60 dni).
Uprzejmie informujemy, iż zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), istnieje możliwość pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii Europejskiej.
Rozstrzyganie ww. sporów odbywa się za pośrednictwem platformy ODR dostępnej pod następującym adresem:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=PL
Adres poczty elektronicznej Generali: centrumklienta@proama.pl