Jak złożyć reklamację w Proama?

Dokładamy wszelkich starań, abyś był zadowolony ze współpracy z nami. Wiemy jednak, że czasami może się zdarzyć, że będziesz chciał złożyć reklamację. Jak to zrobić?

  1. Napisz do nas i prześlij pismo na adres:

    Proama
    ul. Szeligowskiego 6,
    20-883 Lublin
    z dopiskiem „reklamacja”.

  2. Zadzwoń do nas pod nr:

    815 815 815
    powiedz, że chcesz złożyć reklamację ustnie
    a zostanie ona zanotowana przez naszego Specjalistę.

  3. Możesz też złożyć ją telefonicznie albo ustnie do protokołu w jednostce Proama obsługującej klientów.

    Odpowiemy Ci terminie nie dłuższym niż 30 dni:

    • w postaci papierowej na wskazany przez Ciebie adres,
    • lub na Twój wniosek w formie elektronicznej na wskazany przez Ciebie adres e-mail.

W sprawach szczególnie skomplikowanych, wymagających dodatkowych wyjaśnień, może się zdarzyć, że będziemy potrzebowali więcej czasu, aby wyjaśnić Twoją sprawę. Wówczas poinformujemy Cię o przyczynach opóźnienia, okolicznościach wymagających dodatkowego ustalenia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi (jednak nie dłuższym niż 60 dni).

Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies (ciasteczka) w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".