Zapoznaj się z listą tematów dotyczących obsługi płatności za ubezpieczenie samochodu w Proama.

  • Gdzie znajdę numer konta do opłacenia polisy?

    Gdzie znajdę numer konta do opłacenia polisy?

    Numer konta jest wskazany na ofercie wznowienia polisy lub na dokumencie polisy w miejscu SKŁADKA I TERMINY PŁATNOŚCI.

  • Kiedy otrzymam zwrot wpłaconej składki po zamknięciu polisy?

    Kiedy otrzymam zwrot wpłaconej składki po zamknięciu polisy?

    Zwrot nadpłaconej składki lub składki za niewykorzystany okres ubezpieczenia, następuje w ciągu 14 dni od daty powzięcia informacji o nadpłacie przez ubezpieczyciela. Zwrot składki nastąpi szybciej jeżeli poinformujesz nas o numerze swojego konta bankowego.

    Pobierz: Wniosek o zwrot składki OC.

  • Co się stanie, gdy podałem niepoprawne dane na polisie?

    Co się stanie, gdy podałem niepoprawne dane na polisie?

    Jeżeli się pomyliłeś w trakcie wyliczania składki, zgłoś nam niezwłocznie poprawne dane. Pamiętaj, że są to informacje, które mają wpływ na cenę polisy. Jeżeli przy zawieraniu polisy celowo udzieliłeś nieprawdziwej odpowiedzi na zadawane pytania, wówczas zakład ubezpieczeń, po ich pozyskaniu, ma prawo dokonać zmian na Twojej polisie, a także zmienić wysokość składki zgodnie z obowiązującą taryfą.

  • Co się stanie jeśli nie wpłacę składki ubezpieczeniowej w terminie?

    Co się stanie jeśli nie wpłacę składki ubezpieczeniowej w terminie?

    Wyznaczone w umowie ubezpieczeniowej terminy płatności są obowiązujące. Nie przestrzeganie ich spowoduje rozwiązanie umowy z tytułu ubezpieczeń dobrowolnych oraz uruchomienie procesu windykacji, w konsekwencji którego możemy dokonać wpisu o Twoim zobowiązaniu do Krajowego Rejestru Długów i przekazać zadłużenie do zewnętrznych podmiotów windykacyjnych.

Zamknij

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.