Proama to według Dziennika Ubezpieczeniowego najszybciej rozwijająca się firma ubezpieczeniowa w Polsce, która ubezpiecza już ponad milion klientów.

Proama wyróżnia się na rynku, proponując klientom Osobistego Doradcę oraz zniżkę bonus-malus w wysokości 70% dla bezpiecznych i bezszkodowych kierowców. Produkty ubezpieczyciela dostępne są poprzez Internet, telefon, u agentów i dealerów samochodowych. Proama oferuje ubezpieczenia OC i AC oraz ubezpieczenia mieszkaniowe wraz z wachlarzem produktów dodatkowych, ubezpieczenia dla małych i średnich firm, a także ubezpieczenia osobowe.

Proama zatrudnia w Polsce ponad 600 specjalistów. Współpracuje z prawie 20 000 Osób Wykonujących Czynności Agencyjne poprzez ponad 2000 agencji. W roku 2015 roku zlikwidowała już około 60 000 szkód.

Proama uzyskała również tytuł "Gwiazda Jakości Obsługi 2014" w VII edycji Polskiego Programu Jakość Obsługi. Gwiazda Jakości Obsługi przyznawana jest firmom wysoko ocenianym przez konsumentów. Zdaniem respondentów, Gwiazda Jakości Obsługi to firma, która stosuje przyjazne procedury, jest rekomendowana przez innych klientów i godna zaufania.

28.03.2011

Rejestracja Oddziału Groupama SA w Polsce.

04 – 10.2011

Budowa struktur i rozpoczęcie działalności w Polsce: rekrutacja zespołu, budowa systemów IT, tworzenie produktów, polityka cenowa, strategia marketingowa etc.

03.11.2011

Sprzedaż pierwszej polisy

29.01.2012

Rozpoczęcie działalności komercyjnej – początek kampanii reklamowej i oficjalnej sprzedaży polis Proama

23.07.2012

Generali PPF Holding i Groupama – podpisanie porozumienia w sprawie przejęcia Proama

01.01.2013

Proama oficjalnie staje się częścią Grupy Generali.

Liczby Proama:

70%największa na rynku zniżka bonus-malus dla bezszkodowych kierowców
ponad 1 mlnKlientów z polisami Proama
ponad 600liczba pracowników
2000liczba agencji na 30.10.2015
60 tys.liczba szkód zlikwidowanych w 2015r.
130 tys.fanów kulturalnej jazdy w ramach akcji "Wrzucam na luz" - październik 2015
80%szkód z AC likwidowanych w ciągu 10 dni

Wyróżnienia:

Laur Konsumenta - Odkrycie 2012
maj 2012
Użyteczna Strona
lipiec 2012
Rynkowy Lider Innowacji
listopad 2012
Polish Insurance Awards 2012 – dla Autocasco w Proama
luty 2013
Ubezpieczeniowy Lider Informatyki
marzec 2013
Order Finansowy Home and Market 2012
kwiecień 2013
Lampart 2013 – 3 miejsce
maj 2013
Marketer Roku 2013 – wyróżnienie
maj 2013
Effie Awards – brązowe
październik 2013
Mizz Awards 2013 – kategoria video online
listopad 2013
Rekord Guinnessa – ustanowiony przez pracowników Proama
grudzień 2013
Ranking Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa. I miejsce w czterech kategoriach
kwiecień 2013
Gwiazda Jakości Obsługi 2014
styczeń 2014
Order Finansowy Home and Market
marzec 2014
Effie Awards – brązowe
październik 2014
Najwyższa Jakość QI 2014 - w kategorii QI Product
październik 2014
Magellan Awards 2014 - Złota Statuetka
styczeń 2015
Lampart 2015 – 3 miejsce
maj 2015

Wrzucam na luz to akcja zorganizowana na rzecz uprzejmego zachowania na drodze, wskazująca i jednocześnie piętnująca najczęściej spotykane agresywne, niegrzeczne postawy kierowców. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na fakt, że przyczyną wielu wypadków drogowych i stłuczek jest często zbyt agresywna oraz ryzykowna jazda i niekulturalne zachowanie kierowców.

Nie mamy wpływu na korki i dziury w drodze, ale mamy wpływ na to, jak traktujemy innych uczestników ruchu drogowego. „Wrzucam na luz” to akcja, którą Proama chce zwrócić uwagę zarówno kierowców dwu- i jednośladów, rowerzystów, a także pieszych, że spokojne, uprzejme korzystanie z dróg wszystkim ułatwi dotarcie do celu i wpływa na bezpieczeństwo. Kultura jazdy, choć zaniedbywana, jest ważnym elementem bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

logo Generali

Proama jest częścią międzynarodowej Grupy Generali.

Grupa Generali powstała w 1831 roku. Od początku działalności jej rozwój był skierowany na międzynarodowe rynki. Obecnie Grupa działa w ponad 60 krajach, zatrudnia 80.000 pracowników, posiada 65 mln klientów na całym świecie i sprzedaje swoje produkty poprzez sieć 82.000 profesjonalistów. Grupa zarządza aktywami o wartości ponad 400 mld euro.

Według Fortune Global 500 Grupa Generali jest jedną z 50 największych firm na świecie. Jest kluczowym graczem w Europie, największym ubezpieczycielem na życie i liderem w bezpośrednich kanałach sprzedaży. Jest największą firmą ubezpieczeniową w Włoszech i drugą w Niemczech oraz we Francji.

Zamknij

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies (ciasteczka) w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Prywatności".