Zbliża się termin końca Twojej obecnej polisy w Proama? Zastanawiasz się kiedy i jakie dokumenty od nas dostaniesz? Zapoznaj się z poniższymi tematami.

  • Czy dostanę ofertę wznowienia na kolejny rok?

    Czy dostanę ofertę wznowienia na kolejny rok?

    Jeżeli polisa została opłacona w terminie, w całości i nie zostało na niej zarejestrowane przejście prawa własności pojazdu, prześlemy Ci ofertę ubezpieczenia na kolejny rok. Spodziewaj się korespondencji najpóźniej do 14 dni przed końcem umowy ubezpieczenia. Dokumenty zostaną przesłane na adres e-mail jeśli ubezpieczający wyraził zgodę na przesyłanie korespondencji w takiej formie. W innym przypadku dokumenty są przesyłane za pośrednictwem poczty tradycyjnej.

  • Jakie dokumenty dostanę?

    Jakie dokumenty dostanę?

    Przy wznowieniu polisy na kolejny rok prześlemy do Ciebie:

    • Ofertę wznowieniową,
    • Ogólne Warunki Ubezpieczenia,
    • Blankiet do opłacenia składki,
    • Klauzula informacyjna RODO,
    • Formularz APK,
    • Kartę produktu Proama.
  • Czy mogę dostosować zakres ubezpieczenia do swoich potrzeb?

    Czy mogę dostosować zakres ubezpieczenia do swoich potrzeb?

    Istnieje możliwość modyfikacji zakresu ubezpieczenia przed startem polisy odnowieniowej. W tym celu skontaktuj się z osobą, z którą zawierałeś umowę ubezpieczenia. Może to być:

    • Agent Ubezpieczeniowy - zgłoś się do agenta z którym podpisałeś umowę ubezpieczenia,
    • Osobisty Doradca - infolinia (zadzwoń pod numer: 815 815 815),
    • jeżeli zawarłeś polisę poprzez stronę internetową (zadzwoń pod numer: 815 815 815).
  • Jak opłacić wznowienie?

    Jak opłacić wznowienie?

    Wznowienie można opłacić przelewem internetowym, na poczcie lub w banku. Istnieje również możliwość opłacenia składki u swojego Agenta.

Zamknij

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.