W Proama obsługa jest nierozerwalną częścią produktu, dlatego nasz Zespół zrobi wszystko, abyś otrzymał szybką i profesjonalną pomoc na każdym etapie procesu likwidacji szkody.
Staramy się dopasować do Twoich potrzeb, dlatego kupując AC Mini w Proama sam wybierasz, w jaki sposób ma nastąpić likwidacja ewentualnej szkody:
- w Autoryzowanym Serwisie Obsługi (pakiet AC Mini ASO),
- w warsztacie wskazanym przez Proama (pakiet AC Mini ASO, AC Mini Warsztat),
- na podstawie wyceny Proama (pakiet AC Mini ASO, AC Mini Warsztat, AC Mini Kosztorys).
Chcesz zgłosić szkodę?
Skontaktuj się z Działem Likwidacji Szkód Biura Obsługi Klienta pod numerem 815 815 815* i wybierz na klawiaturze Twojego telefonu numer 1.
(* opłata wg taryf operatorów za połączenia na numer stacjonarny).
Proces likwidacji szkody w Proama składa się z 3 etapów:
- Etap 1 - Telefoniczne zgłoszenie szkody do Proama,
- Etap 2 - Ocena rozmiaru uszkodzeń,
- Etap 3 - Decyzja o wypłacie odszkodowania.
Pamiętaj!
Jeśli Twój pojazd doznał szkody, a na miejsce zdarzenia nie została wezwana policja, koniecznie wypełnij
Wspólne oświadczenie o zdarzeniu drogowym (PDF, 1 129 kB).