Proama promuje kulturalną jazdę na Facebooku

15 czerwiec 2012

„Wrzucam na luz” pod taką nazwą Proama będzie prowadziła kampanię w mediach społecznościowych na rzecz kulturalnej jazdy.

Akcja ma na celu promowanie uprzejmego zachowania na drodze, wskazując i jednocześnie piętnując najczęściej spotykane, agresywne, niegrzeczne postawy kierowców. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na fakt, że przyczyną wielu wypadków drogowych i stłuczek jest przede wszystkim zbyt agresywna oraz ryzykowna jazda i niekulturalne zachowanie kierowców.

Nie mamy wpływu na korki i dziury w drodze, ale mamy wpływ na to, jak traktujemy innych uczestników ruchu drogowego. „Wrzucam na luz” to akcja, którą Proama chce zwrócić uwagę zarówno kierowców dwu- i jednośladów, rowerzystów, a także pieszych, że spokojne, uprzejme korzystanie z dróg wszystkim ułatwi dotarcie do celu i wpływa na bezpieczeństwo. Kultura jazdy, choć zaniedbywana, jest ważnym elementem bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

Dla Proama zorganizowanie kampanii „Wrzucam na luz” jest spójne z polityką biznesową firmy, która bezpiecznym, a tym samym kulturalnym kierowcom, daje większe – 70% - zniżki bonus-malus na OC i AC.

W początkowej fazie organizatorzy akcji skupią się na prowadzeniu profilu „Wrzucam na luz” www.facebook.com/wrzucamnaluz na Facebooku. W kolejnych etapach planowana jest aktywność w kanałach, takich jak Google+, Twitter, Youtube i blogi oraz wprowadzenie bardziej zaawansowanych, angażujących internautów narzędzi.

Zamknij

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zapoznaj się z Polityką prywatności, gdzie znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych.