15 czerwiec 2012
„Wrzucam na luz” pod taką nazwą Proama będzie prowadziła kampanię w mediach społecznościowych na rzecz kulturalnej jazdy.
Akcja ma na celu promowanie uprzejmego zachowania na drodze, wskazując i jednocześnie piętnując najczęściej spotykane, agresywne, niegrzeczne postawy kierowców. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na fakt, że przyczyną wielu wypadków drogowych i stłuczek jest przede wszystkim zbyt agresywna oraz ryzykowna jazda i niekulturalne zachowanie kierowców.
Nie mamy wpływu na korki i dziury w drodze, ale mamy wpływ na to, jak traktujemy innych uczestników ruchu drogowego. „Wrzucam na luz” to akcja, którą Proama chce zwrócić uwagę zarówno kierowców dwu- i jednośladów, rowerzystów, a także pieszych, że spokojne, uprzejme korzystanie z dróg wszystkim ułatwi dotarcie do celu i wpływa na bezpieczeństwo. Kultura jazdy, choć zaniedbywana, jest ważnym elementem bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
Dla Proama zorganizowanie kampanii „Wrzucam na luz” jest spójne z polityką biznesową firmy, która bezpiecznym, a tym samym kulturalnym kierowcom, daje większe – 70% - zniżki bonus-malus na OC i AC.
W początkowej fazie organizatorzy akcji skupią się na prowadzeniu profilu „Wrzucam na luz” www.facebook.com/ProamaPolska na Facebooku. W kolejnych etapach planowana jest aktywność w kanałach, takich jak Google+, Twitter, Youtube i blogi oraz wprowadzenie bardziej zaawansowanych, angażujących internautów narzędzi.