Informacje o odwołaniu
Jeżeli nie zgadzasz się z naszą decyzją lub po otrzymaniu decyzji pojawiły się nowe okoliczności związane ze zgłoszoną szkodą, możesz złożyć odwołanie.
Masz prawo złożyć odwołanie na piśmie w dowolnym terminie przypadającym przed upływem okresu przedawnienia (okres przedawnienia to są 3 lata od dnia, w którym dowiedział się o szkodzie lub osobie zobowiązanej do jej naprawienia, ale nie później niż lat 10 od dnia, w którym nastąpiło zdarzenie).
Staramy się odpowiadać na odwołania najszybciej, jak to możliwe, jednak nie dłużej, niż w ciągu 30 dni od momentu jego otrzymania.
W treści odwołania podaj:
- miejscowość i datę,
- swoje dane: imię, nazwisko, adres zamieszkania,
- informację do kogo kierujesz odwołanie: dane Proama,
- numer szkody,
- numer polisy (opcjonalnie),
- krótką informację, od jakiej decyzji się odwołujesz – jaka była jej treść oraz krótką informację, jakie są Twoje oczekiwana,
- uzasadnienie swojego stanowiska: podaj merytoryczne argumenty, przytocz odpowiednie liczby, które je potwierdzą,
- nazwę banku i numer rachunku, na które ma być przelane odszkodowanie, jeśli nasza decyzja będzie pozytywna,
- jeśli dodajesz załączniki, wymień je w piśmie.
Pamiętaj! Podpisz dokument.
Odwołanie możesz przesłać drogą pocztową na adres:
Proama
Biuro Obsługi Klienta
ul. Senatorska 18
00-082 Warszawa